Utmaningen vecka 2 – en skitsak

I dag tänker jag inte väga mig förrän jag har varit och bajsat. OJ!!! Sa jag det högt? Förlåt. Det var inte meningen. Men inte mycket kommer ha hänt med min vikt. Eller. Jo. Det har nog gått uppåt. Har ätit som en galning hela veckan. Och inte motionerat. Inte ens hunnit iväg till det där gymmet jag pratade om. Så. För att det inte skall vara så deprimerande så dricker jag massa kaffe nu och hoppas på lite happening efter det. Oj. Förlåt igen.

 

Natten har varit galen igen. Mina barn gillar inte fullmåne. De sover riktigt dåligt. Eller så är det något annat. Inte vet jag. Men jag vet att jag har sovit på soffan med Greta som var så arg och inte ville vara i sitt rum ens. Med en tunn filt som täcke. För jag inte orkade gå och hämta täcke. Och jag vaknade och frös så det gjorde ont i skinnet. Jag känner att mitt humör. Kommer vara påverkat av detta under dagen. Tur att Sidney har en kompis med sig hem så de kan underhålla varandra och att det är Taekwando för Douglas. Så inte jag behöver tänka så mycket. Greta har sin klass i dag också. Så förhoppningsvis blir hon jättetrött och sover länge och då kanske jag också kan ligga ner en liten stund! Bra! Då säger vi så!

Just ja. Det nya däcket som skulle komma i onsdag. Det har inte kommit än. Så någon gång under dagen måste jag väl ringa dem också.

Jag bjuder på en blid idag på ett hus längre ner på gatan. Det är så fint tycker jag. Riktigt amerikanskt. Med fin Juldekoration. Men du kanske måste klicka på bilden för jag sköt från höften. Ville inte att de skulle se att jag stod utanför och tog kort på deras hus.

EN till grej. Vi kollade på Bounce, dansgruppen ni vet, på datorn i går och Douglas ville genast dansa som dem. Jag tyckte det var så roligt så jag anmälde honom till en danskurs så i januari börjar han dansa Breakdance!

Detta inlägg publicerades i Barnen, Högtider, Utmaningen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Utmaningen vecka 2 – en skitsak

  1. Åsa skriver:

    HAHAHA, funkade kaffet? Attans att jag inte tänkte på det…. 😉

    Gilla

Lämna en kommentar